Proč byste měli chtít profil na Firmy.cz
Českou republiku je možné, co se internetových vyhledávačů týče, pokládat za světovou raritu. Jako jedna z mála zemí na světě máme v tomto odvětví kromě Googlu ještě jednoho poměrně populárního hráče – Seznam.cz. Dlouhodobě se poměr uživatelů využívající tento tuzemský vyhledávač pohybuje přes 10 %, v realitě to tedy znamená statisíce uživatelů.
Profil na Firmy.cz lze přirovnat k profilu Google Moje firma, ale v prostředí Seznamu. Díky dobře nastavenému profilu se vaše firma bude objevovat přímo ve výsledcích vyhledávání. Zároveň budete pro uživatele zviditelněni i v aplikace Mapy.cz, kde o vás zjistí podrobnější informace (jako např. otevírací dobu) a v případě zájmu je k vám pohodlně navigován. Nepopiratelnou výhodou oproti vaší konkurenci vám navíc bude lepší pozice v seznamu výsledků vyhledávání.
Zní to lákavě? S radostí vám takový profil vytvoříme.

Obsah profilu

ADRESA,
OTEVÍRACÍ DOBA I KONTAKTY
hned na začátku vyhledávání

KLÍČOVÁ SLOVA,
kterými ovlivníte pozici
ve výsledcích vyhledávání

PANORAMA FOTOGRAFIE
Z MAPY.CZ
pro snadnější orientaci

DODATEČNÝ
POPIS
pro představení vašich služeb

POLOHA
A OBLAST PŮSOBNOSTI
pro snadnou navigaci zákazníků

RELEVANTNÍ
RECENZE,
které nalákají nové zákazníky

ZAŘAZENÍ
DO KATEGORIE SLUŽEB
dle vašeho zaměření

ÚVODNÍ A DALŠÍ FOTOGRAFIE
VAŠÍ PROVOZOVNY
pro lepší sebeprezentaci
Jak bude probíhat příprava profilu
1
Připravíme si podklady
Ze všeho nejdříve vás vyzpovídáme. Čím se zabýváte? Co primárně chcete na svém profilu prezentovat? Máte k dispozici fotografie, které budete chtít na profil umístit? Odpovědi na tyto a další otázky nám pomohou k postavení profilu na míru přímo pro vás.
2
Zaměříme se na Mapy.cz
Postaráme se, aby byl bod na mapě správně umístěn tak, aby vás vaši zákazníci snadno našli. Mapy.cz jsou však kromě navigace na konkrétní místo využívány také jedinci, kteří vyhledávají určitou službu v okolí, např. restauraci, supermarket nebo prodejce nábytku. V tomto případě se postaráme, aby zde byla největší šance, že najdou právě vás.
3
Vyšperkujeme váš profil
Při samotném sestavování profilu se zaměříme především na uvádění relevantních informací – otevírací doba, kontakty či fotografie. V popisu vaší firmy poté co nejpřesněji vystihneme, co u vás vaši potenciální zákazníci mohou získat.

Ukázka 100% nastaveného profilu