Srovnávače zboží

První krok zákazníka před nákupem

Reklamní prostor, který zbožové srovnávače poskytují, často tvoří až 80% podíl zisku eshopu. Na srovnávače zboží chodí potenciální zákazníci, kteří jsou již v určité fázi rozhodovacího procesu.

Chtějí si porovnat cenu hledaného produktu s ostatními e-shopy nebo si přečíst recenze k danému e-shopu předtím, než uskuteční objednávku.

Proč využít služby srovnávače zboží ?

  •  Velký potenciál získat nové zákazníky
  •  Nejvýkonnější zdroj objednávek pro e-shop
  •  Podrobné statistiky pro další vývoj a strategii
  • Recenze – zde zákazníci odhalí vaši kvalitu služeb
  • Platíte zde až za přivedeného uživatele na web
  • Konverzní poměr – uživatel už hledá konkrétní informace o produktu, je zde vyšší pravděpodobnost nákupu
Chci srovnávač zboží
Srovnávače zboží

Jak vám se srovnávači pomůžeme?

Výběr zbožového srovnávače

V dnešní době máme na internetovém trhu spoustu hráčů v podobě srovnávačů zboží. Mezi ty nejznámější patří Google nákupy, Heuréka.cz či Zboží.cz. Jsou tu zde i specializované srovnávače jako např. Favi.cz či Biano.cz, ve kterých najdete nábytek, svítidla nebo dekorace do bytu a domu.

Na základě naší prvotní analýzy a možností vašeho e-shopu vybereme nejlepší řešení na míru a společně s našimi zkušenostmi nadále spravujeme vytvořené kampaně, kde k asistenci používáme profesionální externí programy.

Chci srovnávač zboží
Srovnávače zboží

Naše projekty

Další projekty

    Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

    Napište nám

    My se vám ozveme zpět.