
První krok zákazníka před nákupem
Reklamní prostor, který zbožové srovnávače poskytují, často tvoří až 80% podíl zisku eshopu. Na srovnávače zboží chodí potenciální zákazníci, kteří jsou již v určité fázi rozhodovacího procesu.
Chtějí si porovnat cenu hledaného produktu s ostatními e-shopy nebo si přečíst recenze k danému e-shopu předtím, než uskuteční objednávku.
Proč využít služby srovnávače zboží ?
- Velký potenciál získat nové zákazníky
- Nejvýkonnější zdroj objednávek pro e-shop
- Podrobné statistiky pro další vývoj a strategii
- Recenze – zde zákazníci odhalí vaši kvalitu služeb
- Platíte zde až za přivedeného uživatele na web
- Konverzní poměr – uživatel už hledá konkrétní informace o produktu, je zde vyšší pravděpodobnost nákupu
Jak vám se srovnávači pomůžeme?
Výběr zbožového srovnávače
V dnešní době máme na internetovém trhu spoustu hráčů v podobě srovnávačů zboží. Mezi ty nejznámější patří Google nákupy, Heuréka.cz či Zboží.cz. Jsou tu zde i specializované srovnávače jako např. Favi.cz či Biano.cz, ve kterých najdete nábytek, svítidla nebo dekorace do bytu a domu.
Na základě naší prvotní analýzy a možností vašeho e-shopu vybereme nejlepší řešení na míru a společně s našimi zkušenostmi nadále spravujeme vytvořené kampaně, kde k asistenci používáme profesionální externí programy.

Naše projekty
Bottles & Stories
E-shop pro Bottles & Stories Popis realizace Pro internet ...
Centrum Gastronomie Sušice
Centrum Gastronomie Sušice Popis realizace Pro centrum gast ...
Chcete být vidět ve zbožových srovnávačích?
Zašlete nám nezávaznou poptávku prostřednictvím formuláře níže.
Ozveme se vám v co nejkratší možné době zpět a rádi s vámi probereme vhodná řešení pro vaše podnikání.