Srovnávače zboží

Google nákupy, Heuréka.cz, Zboží.cz

Srovnávače zboží2020-09-03T08:47:22+02:00

První krok zákazníka před nákupem

Reklamní prostor, který zbožové srovnávače poskytují, často tvoří až 80% podíl zisku eshopu. Na srovnávače zboží chodí potenciální zákazníci, kteří jsou již v určité fázi rozhodovacího procesu.

Chtějí si porovnat cenu hledaného produktu s ostatními eshopy nebo si přečíst recenze k danému eshopu, než uskuteční objednávku.

Proč využít služby srovnávače zboží ?

  •  Velký potenciál získat nové zákazníky
  •  Nejvýkonnější zdroj objednávek pro eshop
  •  Podrobné statistiky pro další vývoj a strategii
  • Recenze – zde zákazníci odhalí Vaší kvalitu služeb
  • Platíte zde až za přivedeného uživatele na web
  • Konverzní poměr – uživatel už hledá konkrétní informace o produktu, je zde vyšší pravděpodobnost nákupu
Chci srovnávač zboží

Jak Vám se srovnávači pomůžeme?

Výběr zbožového srovnávače

V dnešní době na internetovém trhu máme spoustu hráčů v podobě srovnávačů zboží. Mezi ty nejznámější patří Google nákupy, Heuréka.cz či Zboží.cz. Jsou tu zde i specializované srovnávače jako např. Favi.cz či Biano.cz ve kterých najdete nábytek, svítidla nebo dekorace do bytu a domu.

Na základě naší prvotní analýzy a možnostech Vašeho eshopu vybereme nejlepší řešení na míru a společně s našimi zkušenostmi nadále spravujeme vytvořené kampaně, kde k asistenci používáme profesionální externí programy.

Chci srovnávač zboží

Naše projekty

Další projekty

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Návrh web designu zdarma

Získejte nezávazně grafický návrh webu zdarma. Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat a vyslechneme si Vaše přání a požadavky. Následně Vám představíme konkrétní návrh realizace a grafického zpracování webové stránky.

Cena webových stránek se odvíjí od velikosti projektu. Kontaktujte nás a my vám všechny otázky rádi zodpovíme.