Popis projektu

Výkonnostní marketing pro Gynella

Mock-up webu Gynella

Popis realizace

Se společností Gynella, specializující se na výrobu a prodej prémiové intimní hygieny a prostředků pro podporu léčby genitálních infekcí, jsme navázali rozsáhlou spolupráci hned na několika úrovních. Ve vztahu k webovým stránkám klienta uskutečňujeme kromě SEO optimalizace rovněž UX doporučení a modernizaci landing page.

Z marketingových aktivit realizujeme rozsáhlou online PPC kampaň na Sklik i GoogleAds včetně online video kampaní a remarketingu, spravujeme zbožové srovnávače, pravidelně tvoříme a rozesíláme zákaznický newsletter a provádíme další aktivity na přání klienta.

Úvodní stránka webu Gynella

Funkce

Komplexní PPC kampaň se skládá z kampaní zaměřených na jednotlivé kategorie, rozdělených do sestav s konkrétními frázovými a přesnými klíčovými slovy. Do kampaně jsme zapojili obsahovou reklamu v mnoha bannerových variantách s cílením na remarketingová publika a využili jsme rovněž dynamického remarketingu v návaznosti na Google nákupy a Zbozi.cz. Web prochází z hlediska SEO mnoha úpravami pro zlepšení on-page faktorů. Zároveň budujeme kvalitní link-building a PR propagaci. Newsletter je pravidelně vytvářen, konzultován a následně rozesílán na zákaznice e-shopu.

PPC

SEO

Email marketing

O projektu

Spolupráce probíhá na profesionální úrovni a velice nás těší, že můžeme naplno zužitkovat naše zkušenosti digitální agentury a využít je hned na několika úrovních v rámci této komplexní spolupráce.

Nebojte se nás pochválit