Nastavení platební metody a doplnění fakturačních údajů v Business Manageru

Před spuštěním kampaní je nezbytné nastavení platební metody a doplnění fakturačních údajů, proto si nyní vše projdeme krok za krokem.

Do rozhraní pro nastavení se prokliknete zde

V pravém horním rohu je nutné zkontrolovat, zdali se nacházíte ve správném účtu, poté můžete pokračovat na Přidání platební metody.

Platební údaje lze nastavit skrze debetní nebo kreditní kartu, případně účet na PayPal.

Nezapomeňte také vyplnit business informace, na které jsou vám poté vystaveny faktury. Zkontrolujte si jejich správnost, protože zpětně u již vystavených faktur nelze měnit.

Gratulujeme, nyní máte nastavenou platební metodu a fakturační údaje. V případě, že se některé z výše uvedených kroků nedaří, můžete zkusit postup probrat se svojí kontaktní osobou, popřípadě najít řešení v centru nápovědy Facebooku