O Ziegler ZZ

Společnost ZIEGLER ZZ s.r.o. je výhradně českou společností bez účasti zahraničního kapitálu.
Firma poskytuje služby v oblasti energetiky a tepelného hospodářství; projektování, výstavbu, provoz a údržbu technických zařízení budov (TZB); správu nemovitostí a poskytování havarijní služby.

Původní webové stránky

Webové stránky klienta Ziegler ZZ byly již staršího data a bylo to na nich poměrně vidět, nevyhovovaly již jak designovým, tak i technickým standardům webových stránek současnosti. Největším nedostatkem zde byla již tradičně chybějící responzivita, tj. přizpůsobení obsahu menším obrazovkám, typicky na tabletech či mobilních telefonech.

Uspořádání informací na původním webu bylo sice poměrně přehledné, naším cílem však bylo prezentovat obsah srozumitelněji a způsobem, který je pohlednější na oko.

Naše cíle byly jasné:

1

Design odpovídající současným standardům

2

Přizpůsobení obsahu všem zařízením

3

Nové uspořádání obsahu

A jak se nám redesign povedl?

Oranžová barva? Klikejte!

Design pro tento web byl tvořen ve světlých odstínech s modrými prvky a výraznou oranžovou barvou.

Při prohlížení stránky je možné si všimnout, že touto barvou jsou zabarvena všechna tlačítka, stejně tak je oranžová barva obsažena v prvcích, které jsou celé proklikové, například rozcestník služeb v podobě boxů na domovské stránce. Touto barvou jsou rovněž zvýrazněny všechny odkazy ve hlavním obsahu stránky. Nikde jinde na webu se tato barva neobjevuje, což pomáhá uživateli rychle se zorientovat, kde je mu nabízen další obsah.

Čím jsme design ozvláštnili?

Čistý design s originálními animacemi

Po vzoru loga klienta jsme dále hojně pracovali především se čtverci a dalšími hranatými elementy, design jsme dále ozvláštnili efektem rozostření a stíny, abychom designu dodali hloubku. Záležet jsme si také dali na efektech po najetí kurzorem myši, kde jsme využívali především efektu otáčení vybraných prvků.

Jak vedeme uživatele k žádoucí akci?

Plynulé navádění uživatele k akci

Hlavní formou kontaktu klienta s potenciálním zákazníkem je přes telefon, uvedení telefonních kontaktů na viditelném místě je pro něj tedy klíčové.

Telefonní čísla nalezneme jak na hlavní stránce a na podstránce Kontakty, tak i na na každé další podstránce v patičce (dolní části) stránky. Kromě toho jsme však tyto údaje umístili do hlavičky (záhlaví) stránky, která je při pohybování se níže po stránce přichycena k hornímu okraji obrazovky. Uživatel má tak telefonní čísla stále na očích a může se rozhodnout k požadované akci prakticky kdykoli.

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Obsah dostupný i v angličtině

Ziegler ZZ často obchoduje s firmami ze zahraničí, bylo tedy klíčové, aby byl obsah dostupný i v anglickém jazyce. Přepnout se do angličtiny je možné prostřednictvím ikonky vlajky v záhlaví stránky, které je při pohybu dolů po stránce přichycené k hornímu okraji obrazovky.

Přeložení obsahu je řešeno automaticky přes Google, takže se pro klienta jedná o rychlé a finančně výhodné řešení.

Jak jsme dále pracovali s obsahem?

Zobrazování více obsahu po rozkliku

Je již zajetým pravidlem, že lidé na webových stránkách zpravidla texty nečtou, ale tzv. „skenují“ a hledají tak informaci, která je zajímá. Do čtení se ponoří až po chvíli, kdy naleznou žádaný obsah.

Z tohoto důvodu jsme se zde vyvarovali jednolitých textových bloků a raději obsah rozčlenili do dílčích témat, a to pomocí námi naprogramovaných záložek. Zkrátili jsme tak obsah na délku a uživatel není nucen sáhodlouze scrollovat po stránce dolů.

Toto řešení jsme využili jak na podstránce služeb, tak i v referencích, kde je v každé ze záložek dostupná jiná forma obsahu – čistě obrázkové reference a poté reference písemné.

Jak jsme klientovi zjednodušili nábor zaměstnanců?

Nabídka kariérních pozic

Kariérní pozice, které jsou v současnosti ve firmě otevřeny, jsou prezentovány formou tzv. togglů. Uživateli se po načtení stránky zobrazí pouze nadpisy nabízených pozic. Pokud ho nabídka zaujme, stiskem ikonky plusu je mu umožněno si nabídku „rozbalit“ a dozvědět se tak více informací.

Na samém konci detailu nabízené pozice se nachází také tlačítko, po jehož stisknutí je ve vyskakovacím okně zobrazen formulář pro rychlou odpověď.

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Originální animace

Interaktivní obsah

2 druhy referencí

Uživatel veden k akci

Anglická mutace

Perfektně responzivní

V dnešní době absolutní nutnost, ale u spousty webů žádná samozřejmost

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Podívejte se blíže

Práce na webu pro Ziegler ZZ byla cennou zkušeností. Představy klienta se v jistém bodě trochu rozcházely s tím, co bychom doporučovali (konkrétně se jednalo o vynechání pruhu aktualit na úvodní stránce). Sedli jsme si však spolu a společně přišli s řešením, které klientovi vyhovovalo a zároveň odpovídalo současným standardům moderních webových stránek. Otázka také spočívala v počtu mutací, které budeme na web implementovat, nakonec jsme se rozhodli zcela vynechat vietnamštinu – z důvodu toho, že na webových stránkách byly ve vietnamštině pouze reference, navrhli jsme řešení pomocí filtrů v záložkách.

Jiří Houra

Projektový manager
4WORKS Solutions

Posuňte svůj byznys o úroveň výš! Uděláme Vám PPC audit zdarma.

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.