O CIRI

Centrum investic, rozvoje a inovací (CIRI) je regionální investiční a rozvojovou agenturou Královéhradeckého kraje. Úlohou organizace je podpora, vytváření, koordinace a zajišťování prostředí a podmínek vedoucích ke komplexnímu, vyváženému a udržitelnému rozvoji Královéhradeckého kraje, přičemž tohoto účelu dosahuje zejména přípravou a řízením investic a projektů Královéhradeckého kraje. Dále posiluje roli výzkumu, vývoje a inovací v regionálním rozvoji.

Organizuje veřejné zakázky a centrální nákupy pro Královéhradecký kraj a jím zřízené příspěvkové organizace nebo založené obchodní společnosti. A v neposlední řadě rovněž poskytuje odborný a metodický servis zástupcům veřejné sféry, podnikatelům i neziskovým organizacím.

Původní webové stránky

Původní webové stránky svým vzhledem sice úplně na internetu nevynikaly, ale náhodného „kolemjdoucího“ by jistě neurazily.

Stránky rozvojové agentury před naším zásahem byly vcelku přehledné, hlavně díky čistému designu bez zbytečností. Bylo však na nich vidět už trochu pokročilejší věk — celkově užší obsah, zastaralá grafika a mouchy v zobrazování stránek na mobilních zařízeních.

Naše cíle byly jasné:

1

Jednoduchý a přehledný design

2

Implementovat požadované funkce webu co nejefektivnějším způsobem

3

Přizpůsobit obsah všem zařízením

A jak se nám redesign povedl?

V jednoduchosti je krása

Před samotným vývojem nových webových stránek jsme věnovali čas jejich „náčrtku“. Na tomto grafickému návrhu jsme si odsouhlasili s klientem jak strukturu, tak i vizuální provedení úvodní stránky a poté na něm postavili zbytek webu.

Odpíchli jsme se hlavně od loga, inspirovalo nás jak výsečové členění písmena C, tak i barevně rozdělená linka pod hlavním nápisem. Celý web tak působí velmi celistvě a ladí s celkovou identitou centra.

Přehledné menu

Nová struktura

Čistý design

Jak jednoduše lze přidávat obsah?

Všechny projekty na jednom místě

Na území Královehradeckého kraje se realizuje nespočet projektů, od rekonstrukcí budov až po opravy komunikací.

Všechny tyto projekty jsme naimportovali z předchozího umístění a implementovali přehlednou filtraci. Po prokliku na jednotlivé řádky je umožněno uživateli zobrazit více informací, především popis projektu, cíl a jeho výsledky.

Jednoduché přidávání obsahu

V rámci webu bylo připraveno desítky stránek s převážně tzv. statickým obsahem a po seznámení se základy správy webu je dokáže z klientovy strany upravovat prakticky kdokoli.

Pro ostatní stránky jsme vytvořili tzv. archivy; kam lze přidávat nové a nové příspěvky, kterými pak uživatel může volně listovat. Kromě aktualit, referencí či volných kariérních pozic, u nichž je toto řešení velmi obvyklé, jsme touto cestou šli i u kontaktů. Klient tak může při přidávání nového kontaktu jen vyplnit pár políček, zařadit novou osobu do příslušného oddělení a tato osoba je poté automaticky přidána na stránkách do míst, kde je potřeba a v designu, který je pro všechny kontakty jednotný.

Co na webu najdete?

… a všichni už ví, co se v kraji děje

Samo centrum pořádá několik akcí, prostřednictvím svého webu však informuje i o ostatních událostech, které se v Královehradeckém kraji chystají.

Uživatelé jsou schopni akce filtrovat dle data konání. Ke každé z akcí má klient možnost přidat doplňující informace, kromě popisu např. i čas, cenu, lokaci, webovou stránku či pořadatele.

U jednotlivých akcí je rovněž možnost zapnout registrace uživatel, a to i na omezený počet míst. Přihlášeným uživatelům je odesílána notifikace a je jim také umožněno se přímo v detailu akce odhlásit.

0%
množství uživatelů na mobilu a tabletu
0%
míra okamžitého opuštění na mobilu
0%
zvýšení celkového počtu přicházejících uživatelů

Čísla? Ta máme.

Abychom co nejvíce eliminovali vliv sezónnosti na stav návštěvnosti, porovnávali jsme čísla ze 2měsíčního období z roku 2023 a 2024. Samozřejmě bereme tato čísla s jistou rezervou, už proto, že porovnáváme čísla z dvou různých verzí Google Analytics. I tak jsme byli ale při procházení výsledků velmi mile překvapeni – nová verze webových stránek si stojí z hlediska návštěvnosti velmi dobře, a to ve většině parametrů.

Zdá se tedy, že webové stránky jsou příjemnější nejen na pohled, ale i na používání a my jsme rádi, že se uživatelům očividně moc líbí.

Shrnuto a podtrženo

Čistý design

Kalendář s možností registrací

Logické uspořádání velkého množství obsahu

Interaktivní obsah

Jednoduchá správa

Perfektně responzivní

V dnešní době absolutní nutnost, ale u spousty webů žádná samozřejmost

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Podívejte se blíže

Web pro Centrum investic, rozvoje a inovací (CIRI) byl dlouhodobým projektem s jasně stanovenými deadliny.

Od klienta zde byly požadovány speciální funkce, které vyžadovaly z naší strany individuální přístup a hledání nejvýhodnějšího řešení, přičemž jsme se nejvíce soustředili nejen na funkčnost a splnění všech požadavků, ale především na následnou snadnou spravovatelnost veškerého obsahu.

Výsledkem je na pohled poměrně jednoduchý web, který je však maximálně přehledný pro uživatele a lehce editovatelný ze strany klienta. Již nyní jsme objevili na webu zcela nové stránky, které si zvládnul postavit klient zcela sám a vypadají moc hezky.

Velké zlepšení metrik návštěvnosti v Google Analytics už byla jen taková třešnička na dortu, kterou jsme si skvělý výsledek potvrdili.

Tomáš Michalčík

Projektový manager
4WORKS Solutions

Chcete posunout své podnikání výš? Ozvěte se nám!

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.