• Grafický design, webdesign, reklamní předměty
  • Návrh kompletní grafické identity firmy
  • Banner, newsletter, infografika, FB hlavička …
  • Logo, vizitky, letáky, katalogy, brožury, billboardy, diáře, propisky, trička …
  • Výhodný offsetový tisk, řez a lom
  • Doprava po PRAZE zdarma

Využijte služeb 4WORKS Grafického studia a Digitálního tisku

Návrh včetně kalkulace přesné ceny ZDARMA.

1.

Logo a vizuální styl

Navrhneme Vám jasnou grafickou podobu firemní identity, která bude trvale inspirovat vaše zákazníky, zaměstnance i obchodní partnery. K tvorbě loga a vizuálního stylu se stavíme vždy systematicky, kreativně a s logikou.

2. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přehled služeb

Návrh názvu společnosti, domény, produktu či služby
Návrh loga, etikety, produktové značky
Tvorba grafického manuálu
Návrh polepů automobilů, oblečení, orientačních cedulí
Fotografické služby
Reklamní předměty a tiskoviny

Logo

Logo slouží jako hlavní identifikátor Vaší firmy. Používá se odlišení se od konkurence a k prezentaci firemních hodnot. Mělo by reflektovat firemním kulturu, odkaz, tradice, vize a cíle stanovené do budoucna. Dobré logo je základem úspěšné značky a jeho zpracování silně ovlivňuje vnímání firmy veřejností.

 

Barvy

Barvy jsou další důležitou součástí grafického zpracování, vyjadřují emoce, náladu a pocity. Z psychologického hlediska je vhodné barvy pečlivě zvážit a neřídit se pouze osobním vkusem, či aktuální módou.

Písma

Významný prvek Vaší identity je i písmo, které také odlišuje výstupy od konkurence a jasně identifikuje značku. Korporátní písma musí být vhodná pro použití v médiích a pokud je potřeba, tak i pro fungování v mezinárodním prostředí. Návrh fontu a jeho integrace s různorodým počítačovým prostředím vyžaduje nejen kreativitu, ale také technické zkušenosti.

 

Design manuál

Grafický manuál slouží pro správnou aplikaci vizuálního stylu firmy do praxe. Z tohoto manuálu vychází veškerá vizuální komunikace jak navenek, tak dovnitř společnosti. Do manuálu mohou patřit nejen návrhy tiskovin (vizitky, dopisní papíry, interní i obchodní dokumenty), ale i firemní orientační systémy, označení vozového parku nebo návrh oblečení pracovníků.